Колеги, нещо супер странно се случва с хидравликата на волана. От известно време насам усещам как става все по-трудно и трудно да се върти, даже почнах да се принуждавам като въртя на място да подавам газ, че помпата да прави по-голямо налягане. Естествено, обвиних рейката, дръпнах й прахозащитните тампони и очаквах там да е пълно с масло, да обаче не. Маслото не намаляваше и си викам внушил съм си. Вчера отварям казанчето-маслото паднало доооста под минимума. Викам си ясна работата-долях масло, волана омекна. Днеска се качвам, покарах обаче волана пак се втвърди. Отварям пак казанчето и очаквам пак да няма масло, а е изтекло отнякъде, обаче кво да видя-не само има масло, ами казанчето е почти пълно-покачило се над нивото, до което долях вчера. С две думи проблемът е следния-воланът твърд, рейката не тече, маслото намалява при загасен двигател и после някак се връща в казанчето. Помпата върти, вижда се и в самото казанче, че от обратния маркуч връща масло. Какво е това чудо? Рейка, помпа...и двете?!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с хидравликата на волана
Collapse
X
-
Тагове: Няма
-
Добре де, но все пак за да не сменям на посоки, кое е по-вероятно да е в случая-помпата или рейката? Рейката съм я сменял собственоръчно преди около година и полвина, взех я за 50 лв на старо. Ако се окаже помпата, какви пари да очаквам да ми е присъдата?
Comment
-
На мен ми се струва че е проблем на помпата това - някой от клапаните... или има нещо в системата което я запушва, но предвид налягането с което работи, досега да е избило отнякъде, като затяга волана.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Колега започни с "претакане" на системата поне 2 пъти, за всеки случай, с новичко масълце и ако нещата започнат да се подобряват, ясно е - запушване, ако ли не - помпа, рейка...Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
Comment